Who do you think you are?

Nu har jag precis fått in min frukost. Jag börjar kl 19 idag så behövde inte vara med på första flayningen. Skönt.
Hatar att flaya.

Vi har gjort nytt schema igen. Om det här håller i sig så kommer vi få en ledig dag i veckan! Kan vara ganska skönt då vi jobbat 30 dagar i sträck.

Sjuk har jag hunnit med att va också. Halsen körde ihop sig rejält efter i torsdags. Så äckligt tjock. Proppa i mig 2 påsar vitaminer igår och efter det blev det bättre så vitaminbrist kan man nog säga att jag hade hehe.

Mycket har hänt, jag har aldrig nånsin varit i en sån här berg-och-dalbana av känslor! Har velat åka härifrån ett antal ggr men sen har det blivit bra nån dag och sen tillbaks igen. Tur att min lilla Erika finns här och kan ge mig av sin positivitet. 
Mådde väldigt dåligt i förrigår så jag fick hoppa jobbet. Åkte med Andre ner till Himmelbar och låg där och prata med alla därifrån istället för att dö på rummet. Så otroligt goa killar. Dom gav en lite ny energi :)

Saknar alla er där hemma!

Vickan: Kan inte du dra ner till Ida och ta foto på henne,bebismagen och Jackie!? Vill haaa!! :)

Hoppas på att Frida Skonare ska komma in på skype nu så man får höra lite från Australien!

Tjaaråå

Kommentarer
Postat av: VICTORIA

Ska försöka göra de :D

2011-01-10 @ 22:35:29
Postat av: mamma

Tänker på dej gumman, o saknar dej <3<3

2011-01-10 @ 22:42:57
Postat av: Maria

Nu har jag skickat mail,kommentarer, sms och till o med meddelande på Skype! Börjar få känslan av att du inte vill höra av dig??! Hahaha för du lever väl!? :P

2011-01-12 @ 20:37:23
Postat av: Frida Runnman

Ser ut som du har det skit bra, men du börja tycka att du ska komma hem snart ;D miss you

2011-01-13 @ 21:47:17
Postat av: Sandra

Tänker på er alla där hemma mamma <3



Maria: Jag ska svara på ditt mail i promise! vi får börja skriva småmail på face istället så hinner jag svara snabbare :) Loooove you!



Frida: Miss you too min sockerpulla! ;D Vi får höras snart!

2011-01-15 @ 10:03:19
Postat av: Maria

Hjärta!

2011-01-21 @ 08:29:29
Postat av: Nettan

Hej vännen! Vart har du tagit vägen? Du måste ju skriva några rader hur du har det. Patrik har varit i skåne sen i tisdag och kommer inte hem förren lördag natt, han har jobbat och i morgon har hela företagen Kick off. Nu ska jag snart laga Tacos till mig och grabbarna.....mums. Ha det så bra. Många kramar till dig. ( ps. ska träffa Vickan i veckan som kommer )

2011-01-21 @ 14:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0