Freedom

Hej!!

Massor har hänt som vanligt sen jag skrev sist. Förra inlägget kom aldrig fram då internet var cp.

Bossen har varit jättebra några dagar och dum i huvvet andra dagar tills han i torsdags blev heeeelt psykiskt störd. tvingade oss att ha öppet till 06 på morgonen(utan gäster sen kl 12) och han själv söp sig stupfull. Vi skulle till kambodia 8.30 samma morgon. Jag var ledig den dagen men kom tillbaks efter lite dans för att vara med till stänging. Han var helt störd och omogen!! 

Detta var droppen för oss 3 så vi jobbade igenom gårdagen och nu har vi sagt upp oss och flyttat ut. Bor i en trevlig liten bungolow nära våra vänner och allt känns bra! Så skönt att vara borta från skiten.

Nu är tanken att vi ska stanna, semestra och ha bara ha det bra i 2 veckor så får vi se om vi åker hem eller drar vidare efter det.

Ska ut och käka en god middag ikväll och lite party :) STRANDEN IMORN utan att flya!! Wihaaa  :P

Gratis WiFi här också så hoppas det är bättre än det på WE så jag kan lägga ut en bildbomb imorn eller nåt.

By the way så kom Turtles farbror(Amerikaner) förbi förut och ville att vi skulle hålla kontakten. Hans son kommer nämligen hit från Hong Kong om några dar som han ville vi skulle träffa. Och kolla in deras nybyggda hus, ska bli trevligt! :)

Orkar förhpoppningsvis skriva mer imorn!

Tjaaråå




Kommentarer
Postat av: Frida Runnman

Kom hem tycker jag =)

2011-01-25 @ 07:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0