Burn motherfucker... Buurn

Stängde strax efter 24 idag så vi drog till Banana Leaf för att möta upp Holländarna Joshua och Basjan. Dom åker imorron :( Sorgligt! Banana Leaf var hur mysigt som helst i alla fall, Livemusik och prat i härlig miljö :)

Imorn ska vi kanske på båttrip med Branch och Turtle. Hoppas det blir av! Skulle va så jävla skönt att göra nåt annat. :)

Nyårsafton var grymt förresten! Strandfest med hur mycket folk som helst! Träffade alla goa människor och blev många nyårspussar och kramar. Bilder kommer sen när jag fått över från Hannas kamera.
Hur hade ni det hemma??

Nä nu ska vi fortsätta på filmen Despicable me och försöka sova, kan bli tidigt imorn :)

Vi var bara tvungna att köpa denna den här duschmössan när vi var på marknaden i förrigår :P


Jag bjuder på den!


By the way, brände mig på en cigg igår så det ser ut som jag har vårtor på fingrarna. Insidan av ring och långfingret. HUR??

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: maria

Hörru beeeejb! nu vill jag verkligen ha mail av dig! skönt att se att du lever iallafall! :P

Ser ju ny tatoo va fään!? hahaha vill ju ha bilder o grejjer människa! vad har du för dig?

Pusss!

2011-01-01 @ 23:40:54
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0