Tjennääää

Jaaa i onsdags var vi på Dino Park och spelade lite minigolf. Jättemysigt överrallt, värsta vulkanen och dinosaurier o grejjer :) Jag kom faktiskt inte sist denna gång!! Jag suger på minigolf och kommer alltid sist men inte nu, Suck on that one Maria!! ;D

Senare på kvällen gick vi förbi Irish pub som ligger nära vår gata, det var ett jättebra band så vi var ju tvungna att sätta oss en stund. Det blev faktiskt ganska länge :P
En thailändare lira trummor och sjöng, hans röst var så jävla grym!! Jag blev totalt förälskad i den! Dom spelar varje onsdag så dit blir det att gå nästa vecka igen garanterat! :)


I torsdags blev det utgång! Mattias åker hem på söndag så han fick bestämma var vi skulle.. Först blev det Pingpong-show (för er som inte vet vad det är så stoppar en äcklig stackars tjej upp pingisbollar, fiskar och annat i fittan) Det var skittråkigt och ingen show alls, men men då har man vart på det iaf ':P

Hanna och Mattias ville sitta kvar ett tag så jag o Tinis drog för att leta efter Spanking bar som var nästa stopp på kvällen. Det gick mindre bra så vi hamna på Rasta bar istället :P Så jävla sköna snubbar det fanns där, alla skulle hälsa och var superglada :)
Till slut hittade vi Spanking Bar men ingen Hanna eller Mattias..
Vi drog vidare till Seduction, Hollywood och avslutade på Safari :P Jag klättrade klättervägg och halka men höll kvar händerna på repet hela vägen ner så AJ AJ AJ helvete vad ont det gjorde i mina händer!! Nu har jag asonda blåsor :( Meeeen kul var det! ;P

Mattias var redan hemma när vi kom på morgonen och Hanna dök upp en timme senare!BRA
bilder kommer i nästa inlägg.


Förut kollade vi på en otroligt fin film, "My sisters keeper" heter den med Cameron Diaz, Den måste du mamma och vickan se! Vi grät en heel del vilket var skönt.. Vi har blivit väldigt blödiga här borta :P Spec jag och hanna. Mattias sa vi hejdå till förut också, även då kom det tårar. Alla bara åker ifrån oss :(

Just ja, igår träffade jag Erika och Lisa! Så härligt att prata med Erika igen, det var länge sen nu.
Imorn kommer även MongoDanne och mojjeRichard! wihuu
<3 HÖRS


Kommentarer
Postat av: Maaaary

HA HA HA.... hur dåliga var de andra dådå? ;D Jag hoppas på att se dessa påstådda färdigheter när du kommer hem! eller ja... i sommar kanske.... ;D

2010-02-01 @ 23:32:33
Postat av: emma

men uppdatera dåå snyggiiiing :D

2010-02-05 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0