Supersugen!

Halliilåja.

Idag skippade vi stranden. Var och kollade in ett fullmoonparty igår men var inget att ha.
Var riktigt skönt att inte ställa klockan idag och bara sova ut lite :)

Efter frukosten traska Jag, Erika och Linus ner till tatuerarn där Linus(kocken) låg och pinades :P hihi. Han har fyllt i sin Koifisk på armen, hans hud är tydligen vääldigt tjock så de fick ta maskin idag istället för att fortsätta med bambun. Blir kalasfin :)

När man ändå var där så kan man ju inte låta bli att fantisera om sin nästa tatuering själv, så en skiss från Mr Blue är på G ;) Bara pengarna som ska rulla in också så är det bara köra! spännande...

Blev ivägbjuden på käk idag med av Linus (ej kocken), blev en restaurang precis vid stranden. Så jäkla vackert! Solnedgång och massa god mat, Tack vännen!

Nu måste jag göra mig iordning lite grann, börjar jobba om typ 20 min. Skandinavisk kväll idag! :)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Familjen Kjellander

Hej Sandra!Din lyckost som har sol och värme, här är det -17 men måste erkänna att lite mysigt är det med snön ändå. Vi alla önskar dig en riktigt GOD JUL!Kram kram från oss alla.

2010-12-23 @ 23:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0