Down to earth

Nu är klockan 13.00 här i värmen och jag har nyss ätit frulle. :)

Julafton var jättebra förresten! Köttbullar och potatismos med sås till mat och sen blev det en riktig rackarbajsarfest på stranden! Dansa barfota i sanden är oförklarligt härligt! :)
Hur hade ni det??

Nu ska jag klä på mig och hoppa upp tänkte jag. Ska åka ner och kolla till Erika som ligger nere hos Mr. Blue och pinas ;) Och sen ska jag åka med Kris och inhandla glas, barspel och massa annat skojj hit.

Hejsvejs <3


Fin utsikt 10 min från Lonley beach :)


Erikas värsta baksmälla hittills - Juldagen! :D


Johan visar glatt upp en minisköldis som finns i dammen hos Blue Tattoo! Coooolt


Bam (tatuerarns dotter) så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0