Herreguttan

Halloo.. Nu har jag hunnit med att vara magsjuk också :S HATAR magsjuka, ligga och ha konstant ont i magen i flera dygn är inte ett dugg kul.. Dock var det bara 2 dygn denna gång som tur var.

Nu är jag i sörping igen och har precis skrivit ner min "Glöm ej-lista" och även det som måste inköpas direkt när jag kommer fram.. Det ser ganska mycket ut på papper hehe.
Sen är det en del kvar som ska fixas innan söndag, växla pengar t.ex och träffa en jädrans massa vänner och familj. :)

Jo gott folk när jag var hos mormor en snabbis i lördags så kollade vi i tidningen bland nyfödda och hittade där en söt liten pojke som fick namnet Truls... Truls? :S
Han kommer att bli kallad Trulle eller något liknande under hela sitt liv säkerligen, jag som trodde det var ett djurnamn?
Jag vet inte hur ni känner men att säga:Truls du är så sexig, skulle nog bara leda till skratt för min del :P
Men det kanske blir jättepoppis de närmsta åren, vem vet ;)

Jag avslutar detta inlägg med en sång Jag och Maria hörde i lördags: (Valfri Melodi)
Iiiii min vAgina iiii min vAgina iiii min vAgina, penis jag har...




Kommentarer
Postat av: Maria

HOHOHOHOHO. fy faaaaan vad den är bra!

2009-11-25 @ 08:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0