Phuu

Heej Hopp gummisnopp!

Jajjamensan nu har jag traskat minst 8 km for att komma hit. Blev underbara strandvagen. :)
forsta promenaden tog jag igar runt kl 17. var hur fint som helst tills jag inte sag nat :S Blev kolsvart halvvags. Usch det var laskigt, just me and the dogs och nagra fiskare. Som tur var kom Wippah och Thom och hamta mig.

Ja min fodelsedag var underbar by the way! Blev en tour runt Koh Samet Island med en bat full av solstolar. Sen fick man hoppa fran baten ner i havet. :) Och lite fishing pa det! Farfar ar en riktig hajjare pa det dar med fiskar ma jag saga! Go farfar!

Idag har vi akt till Big C och shoppat lite grann.. Serum till haret, body lotion a la big pack, myggspray, solbrillor, nagellack,nagelfil, diadem och en liten vaska. :) Hur jag ska fa med mig allt hem till svedala efter det har, det har jag ingen aning om!

Jag har forresten fatt ca 30 sma bett pa kroppen. De kliar som fan! Tur att det finns apotek.

Man kanner sig valdigt udda har borta maste jag saga.. Pa vagen hit har folk tutat var 10 meter ungefar, vissa ropar bara halloo och andra stracker ut handen for att fa en high-five. HERREGUTTAN sager jag pa det! 2 tjejer stannade och fragade vart jag skulle och om jag ville ha skjuts. Valdigt snallt men sportig som jag ar sa tackade jag nej. :)

Hur mar ni dar hemma?
Har kommer lite bilder fran mitt liv just nu...
Puss & Kram














Kommentarer
Postat av: mamma

Såå skönt att läsa att du har det bra gumman :) Blir bara liitee avundsjuk ;) Här hemma rullar allt som vanligt. Har haft ett par dar med minusgrader o frost så fick iallafall lite julkänsla. Men nu är det milt igen. Sköt om dej. Puss å kram <3

2009-12-04 @ 11:45:27
Postat av: Nettan

Hej Sandra! Kul att läsa och se hur du har det. Hoppas du fick vårt födelsedags sms som vi skickade. Vi har det bara bra. Idag är jag ledig så nu blir det lite julmusik och pyntning av tomtar. kram kram från oss alla.

2009-12-07 @ 08:34:18
Postat av: Sandra

Heej allesammans :)

Mamma:

Jaa vi har det bra här:)har varit sjuk i 3 dagar men nu är det bara hosta kvar så imorn blir det nog stranden hoppas jag :)

ja jag hörde från pappa att det varit kallt några dagar i alla fall.. Men än är det inte jul så hoppet för snö finns väl kvar? :)

Nettan:

Jag har inte fått något sms, men skrev ni +66? för 00 funkar tydligen inte på sms. Men tack ändå :P

Låter härligt det! Här finns det inte mkt till julkänsla förutom julgranspynt som dom har i en affär haha.



Puss & Kram till er!



2009-12-08 @ 07:29:55
Postat av: Hellmers

Ibland blir jag bara så glad av att se dig Sandra Jacobsson :) Vad kul att du följer ditt hjärta! Jag tror verkligen att du kan bli en riktig framgångssaga OCH ha sjukt kul samtidigt!

Hoppas allt är kalas med dig!

KRAMAR

2009-12-10 @ 09:17:46
Postat av: Sandra

Åh vad kul att höra Andreas, du är så snäll :)

ja jag hoppas att mina val leder mig rätt så som jag vill ha det:P Önskar bara jag kunde få med mig familj och vänner på mina äventyr, då skulle det vara optimal lycka!

Hur hade ni det i Florida förresten!?

KRAMEN

2009-12-11 @ 10:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0