All that I'm after is a life ful of laughter

Slutade precis jobbet och jag är skiittrött men tänkte iaf låta er veta att jag lever hehe.

Det blev i alla fall snorkling i söndags, och det var WUNDERBART!! :)
Turtles farbror hade hyrt en speedboat som Hanna, Jag och Erika fick följa med på. Så jävla gulligt och välbehövligt!
Vi åkte först till ett turistställe och snorklade lite. Sen vidare till en liten strand där vi va helt ensamna. Otroligt fint var det.

Nu mååste jag sova, ska till Mr Blue imorn kl 10 men lägger upp lite bilder iaf :)










Jag & Erika :)


Nora från USA


farbror Barney(?) och Turtle


Erika, Hanna, Jag


Krabbor eller nåt :D


Jag och Michael på vägen hem






NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej tjejen. Kollar din blogg nästan varje dag, jättekul! Du ser ut att ha det kanonskönt, vilken sandstrand ni va på. Patrik skicka ett nyårs sms på ditt förra thainr men vi tror inte det kom fram. Önskar dig därför En God Fortsättning på det Nya Året! Kramar från oss alla.

2011-01-05 @ 10:40:49
Postat av: Sandra

Heeeej! Ja jag har inte orkar eller haft tid att blogga så jättemkt. Men försöker :) Nej jag fick inget sms så det var nog fel. fast har samma nr som sist så det är ju knasigt. =/ Tack så mycket i alla fall och hoppas allt är bra med er där hemma!! Puss o kram från mig

2011-01-08 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0