heejohåå

jaha nu är det ett heelt nytt år igen då.. 2010, låter underbart tycker jag:)
Själva nyårsafton var ingen speciell dag för mig denna gång, vi var inne och shoppa en del och sen blev det middag och film på kvällen.. thats pretty much it.

jag måste börja shoppa bättre snart, följa listan som jag faktiskt har gjort på allt som måste inhandlas inom loppet av en vecka. måste ju skicka hem allt innan phuket.
Men det är svårt, bästa shoppingen finns ju i Bangkok men vem ska jag få med mig dit? tjejerna går ju i skolan om dagarna och farfar lär ju aldrig gå med på en dag och natt i huvudstaden.. blö.
Jag ska pallra mig in till Big C  i alla fall på måndag eller nåt hade jag tänkt och se om jag kan få något avbockat.

Men okej vad jag faktiskt fick med mig hem igår då:
Högklackat med nitar
Svart handväska
Svart kuvert-plånbok
Locktång
Plattång
heatprotection till håret.

Och detta kalaset gick på ca 800 spänn. Loooovely :)

Pratade med farfar idag, han har slagit upp tån tydligen! Han är såå otroligt klumpig på fyllan den gubben, herregud, förra året gick han på sängen och missade att den faktiskt tog slut så han stupade rätt ner och bröt höften! jag vet att det inte är så roligt men man kan inte låta bli att skratta åt det när han berättar :D

Idag inledde jag det nya året med ett besök på stranden och ett otroligt skönt dopp i havet. Man kan inte vara badkruka i Thailand, man kan ligga i hur länge som helst utan att bli kall :)
Och när jag låg där och solade så kommer en elefant och strosar förbi! jaaaa som jag har längtat efter elefanterna! jag fullkomligt älskar elefanter! det var en baby och jag började dagdrömma direkt om att jag hade en egen sån såklart. :)

Efter en liten pratstund så här på kvällen med grannfamiljen så bestämde jag och tjejerna att vi ska kolla på något vattenfall imorn. Hoppas det är något att ha :)

... Nu har jag stått och lyssnat o spejjat i huset, fy faaan säger jag bara. Något låter som en blandning av barnaskrik och en ylande hund precis utanför :S Hoppas jag får sova i natt vad det nu är!

Över till annat, är superglad över att Patrik ringde i natt! Nettan och han gifte sig ju på dagen :) Jag ska tigga till mig bilder så jag kan låtsas att jag var med för en stund! All lycka till er! <3

Mormor! om du läser detta, var är du!? Hur mår du!?
Du kan väl skicka mig ett mail och berätta hur du har det så pratar vi lite där. 
Du har ett stolt barnbarn på andra sidan jorden, det ska du veta :) <3

Ha en underbar 1a januari hörrni!
Puss & Kram 

förresten MARIA hör av dig på något sätt så fort du ser detta!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fick du mitt sms hjärtegos?

Jag leeever! hahaha har Johanna att tacka för det :D

PussPUsss

2010-01-02 @ 00:51:15
Postat av: Maria

Jamen herreguuud ja! Jag är ledig på måndag! Ska försöka komma ihåg att springa förbi och köpa det där jäkla asienkortet då! Varför svarar du inte på mitt mail för din bajsnisse!? Myyyyyyycket besviken! ;P

Pusselipåsk!

2010-01-02 @ 21:21:56
Postat av: Sandra

Jag blev avbruten när jag skulle svara på mailet så glömde sen! men nuuu är det skickat o klart vetty!! ;)

Eeeh Ja du ska förbi och köpa det där förbannade kortet Mary! och där med basta!

Miss poop det är du det.

Pussopisk

2010-01-03 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0