Awesome!

Så jävla underbart att äntligen kommit till Phuket! Stränderna är hur fina som helst, massor av folk ööverallt och grymt härliga rumskompisar! Askalas!

Än så länge gillar jag Karon stranden bäst, så härliga vågor! Men imorn beger vi oss mot Kata för att leta boende, hoppas vi hittar nåt bra :)

Igår blev det firs night out för mig! och jäklar i havet, här slog vi på stort! Buckets ( mindre hinkar med hälften sprit o hälften smaksatt typ), shots, drinkar och cider! Jag bor med värsta fylletrattarna också, de här brudarna är inte snåla med alkoholintaget inte! haha Martina och Linn decka när vi kom hem runt 4 och då var PartyHanna inte färdig! jag som var nyduschad klädde på mig igen och vi drog till Safari, det var huuur bra som helst! Supermysigt att dansa med bra musik och vinden i håret. :)
Jag skrattade i princip hela natten där inne, det var nämligen en stoor snubbe säkert tysk som hade en slags fightingdans för sig eller nåt! Han slog neråt och stel som ett kylskåp med Güntermunnen och rätt va det var kom ett ben ut också! HELT OTROLIGT roligt och en annan jättesmal thaikille som körde små salsamoves och vicka på rumpan hela kvällen. stötte även på vår Australenske vän Miles :D
Ja vi kom hem halv 9 imorse i alla fall, och jäklar vilken träningsverk jag har idag! Naaajs ;)

Nähä nu fick jag lite bråttom ska iväg o käka och shoppa outfit för nattens rajtantajtan!!




Skriver snart igen!
Pööösss



Kommentarer
Postat av: mamma

KUUL gumman, detta har du ju längtat efter. Paarty hela natten lång...he.he ! Men ta det liite lugnt ibland o framför allt VA RÄDD OM DEJ ! Puuss å kraam !

2010-01-13 @ 22:33:10
Postat av: Maria

Hahahaha så himla roligt! Äääääntligen Phuket! :D

Nu börjar det ju hända grejjer. Och låååång tid har du på dig med. du är ju inte hemma på jättejättelänge!

Puuuuuuuusss!

2010-01-14 @ 07:38:37
Postat av: emma

ååååh skoooj de låteeer :D

pusspsussss

2010-01-14 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0