Koh Phangan

Fredag 19 Feb
Jaa nu är det inte långt kvar tills jag entrar Sverige igen! Känns så jäkla konstigt att räkna ner dagar. Blandade känslor måste jag säga.. Det kommer bli underbart att träffa min familj och mina vänner, går inte ens beskriva hur jag känner när jag tänker på er. Samtidigt så älskar jag det här klimatet och chansen att träffa så många härliga människor hela tiden är så grymt! Stränder, käka ute, umgås. man är så glad helt enkelt :)
Men nu njuter jag till max av tiden jag har kvar här och ser även fram emot att komma hem till de jag älskar :)


Nu har vi varit på en ö som heter Koh Phangan i 6 dagar, så mysigt ställe! Vi kom först till världens skabb-bungalow så vi drog direkt till en mindre skabbig bungalow.. Dagen efter hittade vi vår plats på Coral som har ac och pool och jättefräsht rum! vi ger bara 400 per natt så it's all good :P Endast unga människor så det är verkligen jättekul.
Vi ska stanna här till söndag då vi beger oss upp till bangkok de sista dagarna innan jag åker hem.
Ser inte direkt fram emot den resan härifrån.. 17 timmar ska det ta men då innebär det minst 7 timmars väntan nånstans :S Blööö.. Men men då kanske resan hem till Sverige inte känns lika lång :) STAY POSITIVE.

Måndag 22 Feb

Imorse runt 05 kom vi till Bangkok efter en låång resa. 
Blev även bestulen på 3000 bath :( Är sååå förbannad men mest chockad. Helt otroligt, jag hade verkligen med min plånkan hela tiden och ändå lyckades en thaijävel sno pengarna. Enda chansen jag kan komma på måste vara när ajg sov. hade plånboken i dataväskan jag hade vi fötterna. Skillade snubbar det där..
Betyder att jag måste ta ett litet lån av farfar för att kunna köpa nånting alls.
Vi bor nu på ett ganska dyrt hotell med pool på taket och helt ok rum. känns skönt att bo fint sista 2 nätterna :)

hörde idag att det är ca 25 minus hemma!! Det är fan inte sant!! att kylan inte bara kan ge med sig. Blir en chock jag kommer att ligga i en solstol och pool imorn och nästa dag vara i en halvmeter snö. Lite roligt när man tänker på det :P Nu har jag ju faktiskt fått sol o värme i 3 månader medan ni andra stackare varit hemma i skiten i nästan lika lång tid.. Jag är inte bitter ;)

Nu ska vi göra oss i ordning för en tripp till shoppingcentret MBK. :)

Vi ses på onsdag!! <3 :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen ett inlägg gumman :-) Ja, nu längtar vi efter dej. Ska bli så mysigt o så har vi ju helgen med alla vänner o party att se fram emot. En halvmeter snö...det är mer än så. Jag tror inte du kommer tro dina ögon. Tror det kom en halvmeter bara i helgen igen. O kallt som tusan, brrr. 28 minus här på landet i morse. Ses på onsdag. puusss å kraam <3

2010-02-22 @ 11:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0