Queen

Tjaa Tjaa!

Jag hade skrivit ett inlägg för några dar sen men det försvann =/ Orkar inte skriva om.

Allt är bra här, börjat komma in i jobbet och det börjar sätta igång med folk och allt nu :)
Erika och jag har fått ett rum nu vilket är så jävla skönt! Veta var vi har våran plats med våra saker. :)

Var på Siam Hut igår efter jobbet, det är ett party på stranden. Så jävla kul! alla fick väl i sig något för mycket men kul hade vi! :D Mina fina flippisar sprang bort dock så nu har jag bara sneakers kvar, BRA Sandra!

Nu måste jag springa och kolla om maten är klar innan det är dags att jobba igen. Men ikväll blir det lugnt så då kan jag skriva lite mer och även lägga in en massa bilder kanske :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: mamma

BRA sandra :)) haha, kul att läsa lite igen. Här hemma är allt bara bra. ska försöka vara inloggad lite mer på skype. Puss, miss uu <3

2010-12-18 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0