Here I am!

Jajjamensan då var man back in Thailand so to speaka och det är skitbra! :)

Koh Chang heter ön om jag inte sagt det.

Resan då:
Sthlm - Munich (münchen) - Bangkok.

Allt gick kalas, man var tvungen att gå igenom en jättemysig julmarknad för att komma till andra terminalen. Fanns skridskobana med partymusic också, den ni! :)
Vi fixade så att Erika och jag efter en del samtal fick sittplatser bredvid varann på planet. men vad händer då? Jo Erika av alla människor blev uppgraderad till Buisness istället! VA FAAN!
Inga tv-apparater man kunde se heller så aldrig att jag skulle sitta där själv och ruttna, var bara att gå och hämta Erika så hon kunde byta med tjejen som satt bredvid mig. Hon blev i alla fall glad! :P
Fick sen ta taxi från flygplatsen till busstationen och där vidare till Trat och sen färja över till ön.

Väl framme på ön, kom Kristoffer (the boss) och mötte oss. Träffa en ashärlig snubbe i taxin by the way, han var från Holland och reste runt i Asien. Kom även hit till WE bar och hälsade på :)
Sen blev det att kolla in hela stället, hälsa på alla minniskor, som verkar hur bra som helst :)
Våra rum är inte klara ännu så Erika och jag fick sova i kristoffers. Hoppas dock att rummen blir klara snarast så man kan börja packa upp och fixa till så man trivs. :)

Vi fick mat när vi kom, beef in oystersauce blev det. En favorit sen förut mmm! Sen in på rummet, duscha och göra oss snygga. Drinkar i baren och sen till baren/nattklubben "Himmel" där det blev dans och en jävla massa buckets! Hejj bakismage idag kan jag säga! Men var hyffsat städad ändå så inga konstigheter :)

idag tvingade vi oss upp halv 12 och drog ner till beachen. Så jävla skönt att bada!
Nu ska vi snart ha personalmöte med oss svenskar så måste sticka! Rörigt inlägg men det får ni ta.
Ha det så bra där hemma så hörs vi snart igen! <3


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Majso

Lovely!

Och nej då,jag är inte ett dugg avundsjuk,inte alls!

=)) (jag ljuger så bra!)

Ha det superduper & skicka gärna hit lite värme.

Kram Majso <3

2010-12-10 @ 11:15:48
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe det är heeelt ok att vara avis Majso ;)

Tack det ska jag och värmen kommer med mig hem sen! :P

KramKram

2010-12-10 @ 16:31:26
Postat av: Nettan

Hej Sandra! Tack för ditt sms innan du for, hann tyvärr inte svara. Men nu är du på plats och det är ju bra. Hoppas du kommer att trivas och ha kul. Många kramar till dig tjejen!

2010-12-10 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0