Dagen innan...

Jaha mina kära då var det dags för avresa igen då :)
Thailand blir det denna gång ( för 4e gången, jag veeet. tråkmons?) Men denna gång ska jag faktiskt jobba!
Alla verkar hur jävla underbara som helst som jag ska jobba med och jag kommer inte att åka ensam! Erika ska med, wii! :):)

Ida kommer och hämtar oss imorn runt 8.30 så då bär det av mot Arlanda. Hoppas allt går som det ska, SNÖ kan man säga om vädret här hemma just nu. Men mysigt. :)

Familjen har varit här, Emma har varit här och nu har jag Maria här som håller mig vaken. Får nämligen inte sova förrän 3.30, 3 timmars sömn är det som gäller!

Så där nu är det mys som gäller innan sovdags. Hörs om några dar!

Älskar er fina familj och vänner <3

Jag, Maria & Emma - Otten i lördags



Victoria, Pontus, Farmor-Aina, Jag (Julfirande på hemmet)


Underbara släkten på min födelsedag


Familjen idag, minus Pontus



HEJDÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: alexsandra

vad heter den där pontus i efternamn ? tror jag känner igen han,

2011-09-22 @ 00:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0