Hej baksmälla!!

Jaa fy bubblan hörreni!
Gårdagen var det stek på stranden hela dan, underbart med lite mer färg på kroppen :) Dock brände jag skinkorna! aj aj säger jag bara men har smörjt in dom med Aloe Vera hela dagen så nu känns det bättre. Måste ju steka vidare imorn eftersom jag inte pallade solen idag :P

Jag och Hannabanana förfestade på rummet, Mattias och Martina var segproppar så dom stanna hemma.
Sen bar det av till Grabbarna Grus först, snackade stjärntecken med en snubbe från Umeå, han var också skytt. Ganska kul faktiskt men sen ville vi ut och skaka rumpa så vi drog till Hollywood. och OM det blev dans mina vänner!! Dansa konstant i 5 timmar, jag skojjar inte!
En heelstörd thaibrud kom fram till oss och burra in huvudet mellan Hannas tuttar och greppa tag om min rumpa, hon var helgalen!!

Sen dansade vi med några grabbar bara som vanligt och från ingenstans kommer en av dom och ger mig en snabb kyss på munnen, HALLÅ tror dom att dom bara kan göra så och att man ska tillåta det? skulle inte tro det!

Sen kom en svensk och drog iväg med mig en liten bit bara och ville dansa, då kom Hanna efter haha, hon knackade honom på axeln och ställde sig med armarna i midjan med världens blick, bilden jag har i huvvet är såååå rolig :D Men det funkade helt klart! Ska också börja med den.

Efter denna galna dansnatt så åkte vi hem med blåsor på tårna och somnade runt 07.30.
Vaknade 10.30 av att martina och mattias bankade på dörren, då hade vi glömt nyckeln i låset utanför :D fan vad illa!!
Vaknade inte förrän 14.30 igen så då gick jag o köpte toast på 7eleven och bara tog det lugnt..
Det var en jättebra natt så den tackar vi för :)

På torsdag kommer Erika och Lisa hit! jaaaa! Ska bli så kul! Och sen kommer Danne och Richard på söndag, som jag har saknat det Mongot!

Ska ge er ett bildinlägg nästa gång men nu ska vi kolla på film, imorn är det marknad och minigolf på schemat!

Ha det så bra där hemma, saknar er!
Pusssssss<3


Kommentarer
Postat av: mamma

oj oj oj, säger jag bara ;-) Att ni orkar !!! men det låter som ni har det väldigt kul iallafall. Bra att ni håller ihop så ni kan ha koll på varann låter det som ;-) ROLIGT att gänget hemifrån kommer till dej. Prata me Lisa idag o såå dom längtar. Här hemma e allt bara bra. Kallt o snön ligger kvar. Hoppas den gör det tills du kommer hem så du får känna på det lite, men oj va du kommer frysa..hi..hi Ha det gott gumman o va rädd om dej ! Hälsa dina vänner ! Puuss <3

2010-01-25 @ 19:20:24
Postat av: Maria

Hahahaha, du behööööver ju inte ens stå med armarna i kors! Det räckerj u med att du ställer dig o blänger!

2010-01-26 @ 16:40:41
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa mamma vi är unga pinglor vi, då klarar man myyycket! ;) Jaa imorron kommer dom! hoppas erika fick mitt mess om lösgodis och korsordstidning :P

bra att ni har det bra där hemma, det får gärna vara varmare när jagkommer hem! ;) Vännerna hälsar tillbaks och ha det underbart i kylan!! höhö <3<3<3



Maria:

Hahahahha vadå vad menaru?? ;D

2010-01-27 @ 11:28:40
Postat av: Maria

Moahahaha. du har en sån där "ill kill you" - blick

by the way. jag har en idé!!!

KOM HEM!

2010-01-27 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0