Minneslucka!

Fredagen var helt sjuk, fått min största minneslucka någonsin! Emma,jag och Maria satt hos Maria först ett tag och körde ett snabbt påhittat shotspel innan det bar iväg hem till Daniel.
Vi blev alla lika dana så vi har helt enkelt bestämt att vi hade superkul hela natten! ;)

Igår var jag hos mormor en sväng och mamma ett par timmar innan jag tog mig till Maria igen för en rejäl recover-svull-kväll. Underbart skönt och välbehövligt :)

Nu är det söndag vilket betyder endast 1 vecka kvar till Thailand för min del! :) yeeeeey.
Första månaden kommer jag att tillbringa med min kära farfar i Rayong, blir sol och bad i massor :)

Nu ska jag mata katten o se vidare på The City.




Otroligt litet det blev med bilderna men jag kan inte det här än haha. Sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0