Thaailand!

Yes nu ar man har! Resan gick kanonbra, sov 4 timmar i strack och sag sedan pa film imellanat.
Igar nar jag kom fram, hann vi halsa pa wippahs syster och sa shoppade jag tandborste,joggingskor och annat behovligt hehe.

Idag har vi legat pa stranden och badat laange. var hur varmt som helst i vattnet.
Jag ar just nu i Rayong och ska stanna har en manad i alla fall sa far vi se om jag drar ner till phuket sen. Och forhoppningsvis kommer Frida ner en hel manad! :)

Huset vi bor i ar supermysigt och jag tror jag kommer trivas valdigt bra har.
Imorn ar det min fodelsedag och jag blir antligen 20! Herregud kanns som om jag borde fylla 21. Men da i alla fall sa ska vi (farfar, Wippah, Thom, Ron och jag) aka over till Koh Samet for en rundtur med fiske och snorkling.

Eftersom det ar ett antal kilometer att ta sig till detta internetcafe sa kommer jag val inte kunna sitta alltfor ofta. Jag ska forsoka kora motorcykeln och inviga joggingskorna sa far vi se hur ofta det kan bli hehe.
Jag mar hur som helst jattebra har i varmen och hoppas ni har det bra dar hemma sa hors vi av snart igen!

Mitt Thainummer: 0066 08 221 104 00

Puss&Kram











Kommentarer
Postat av: emma

låter underbart :D inte alla som fyller 20 i thailand ;) <3

2009-12-01 @ 16:12:31
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Namen jag menar de ;) Inviger inte systemet som alla andra haha. Har koper jag breezer pa 7eleven for 10 kr. ;)

2009-12-04 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0