Hej hopp..

Jaa här borta är livet ganska skönt.. Stranden, marknader och värme :) Men ojj vad jag längtar efter att få gå ut och skaka rumpa med härliga människor och härlig musik! Det var alldeles för länge sen nu, men jag får vänta tills phuket helt enkelt och bara ha det lugnt och skönt så länge :)

Grannen är rolig, han har frågat varje kväll nu om jag är rädd. Hallå? jag blir ju rädd om han ska hålla på och säga att jag ska hålla koll och ringa snabbt om jag hör nåt. inte konstigt att jag vaknar kallsvettig en gång i timmen. :S 
Han ville att jag skulle följa med på nåt bröllop idag men jag drog till med ursäkten att jag bestämt tid med en svensk på gymmet att vi skulle boxningsträna. sorry. Så ringer farfar 1 timme senare och säger att Jak har ringt och sagt att jag ska boxas med nån och att han är jätteorolig att jag skulle ta med snubben hem och ja allt vad han babbla om. HERREGUD han förstår verkligen inte engelska karln.
Men i morse hade han och frugan hängt en påse jordgubbar och mandariner åt mig. så de är jättesnälla bara liite jobbiga hehe.


Hörde att min morbror Patrik och hans kalaspingla Nettan ska gifta sig på nyårsafton!! Ett jätteGRATTIS till er jag är så glad för er skull!! Lite sur är jag dock över att jag inte kan vara med :( Är det något bröllop jag har längtat efter att få se så är det deras. Det kom tårar när Vickan berättade det. grattis! :)

Nu kommer lite bilder inuti huset på mammas begäran.
Puss & Kram

My bed


rummet

Altanen

vardagsrum


och så "köket"





Man mååste ju steka lite också i den uuunderbara solen;)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt gumman, Det ser ju riktigt mysigt ut. Och DU är så fiin <3

2009-12-27 @ 13:03:02
Postat av: maria

för faaaan skitunge!

Du har det sådär jättevarmt medans det såt i tidningen här hemma att temeraturewn kommer sjunka äckligt mycket!

Saknar dig massaaa!

2009-12-27 @ 17:43:16
Postat av: emma

bruniiis! :) måste skypa snart! saknar ju deeeeej!

2009-12-29 @ 11:47:39
Postat av: Patrik

Hallå, på dig, jag det verkar ju inte gå någon nöd på dig precis. Det är synd att du inte kan vara med på Nyår men vi får kramas när du kommer hem igen ha det så bra nu så ringer vi någon dag till dig igen.

Patrik & Nettan

2009-12-30 @ 14:25:40
Postat av: Sandra

Mamma: Jo huset är jättemysigt :) <3



Maria: Ja hahahah i knoooow, hörde att det var 15 minus igår :O så kallt kan jag inte ens tänka mig hur det känns just nu, här är det minst 30 + vettu;)



Emma: Jaa det måste vi verkligen! Du får skriva dina arbetstider i bloggen så jag vet när jag ska logga in ;) Miss you too <3



Patrik: nej då här är det fint, Men ni har det ju mysigt med snö i alla fall!:)

Ja det blir kramkalas när jag kommer hem, ha nu ett sagolikt bröllop och ett underbart gott nytt år! <3

2009-12-31 @ 05:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0