Reeeedan..

Uppdatering på Emmas och mormors begäran då..jag har blivit såå slö :P

Hmm jaa men vad har hänt sen senast då?..

Sol, bad och party, typ det som hänt.
Daniel och Richard kom ju för en vecka sen ungefär, så Jag och Hanna bangade inte party!
Vi mötte grabbarna på Green Mango, käka lasagne och äppelpaj med vaniljsås till efterrätt! Faaan så gott det var, tack så jättejättemycket för den middagen killar!!
Sen blev det förkrök på deras rum och sen Seduction! Asbra musik så blev drinkar och dans hela natten. Hanna fick jag ta hem vid 2 dock då hon höll på o "somna" inne på nattklubben :P Sen var det Seduction igen, Hollywood o sen Safari :) Danne pallade inte mer runt 6 så han drog också hem, Richard o jag drog väl nån timme senare och avsluta på Mc Donalds. Svingoda pommes kommer jag ihåg! :P

Sen var det bakisdag på stranden, med massor av bad! Värsta dagen med vattenloppor och massa geléklumpar överrallt, aldrig varit med om liknande, hemskt!


Nästa gäng blev det party med i onsdags! Vi brudar drack lite hemma först och sen drog vi till Hollywood o sen Seduction. Jag mötte grabbarna på Sea Dragon och blev kvar ett tag innan vi tog våra feta rumpor tillbaks där hanna o martina var. Dock tappade vi bort alla andra så jag och Nicklas röjjde på dansgolvet tills det stängde. :)

Blev Safari än en gång, inte lika kul denna gång dock, alla drog hem, Hanna hitta ragg och Martina var superfull. Blev att få henne att vilja åka hem, vilket inte är det lättaste kan jag säga! Hon vill alltid parta den pinglan! Men till slut fick jag upp henne och mig själv på en moppetaxi, åkte hem o slockna skönt. :)

Vårat rum har endast två fläktar då mitt herrskap så det är SKITvarmt! jag har inte sovit en enda hel natt på säkert 10 dar nu. Börjar kännas! Meen vad gör man inte när reskassan tryter. :P

Imorn kommer Johnnyboy till landet på andra sidan så hoppas han kan ta sig hit o hänga med oss nån dag.
Frida ska jag möta på flygplatsen på måndag också, Jeeeey!! Så party på tisdag om hon pallar och sen försöka pallra oss uppåt landet lite :)

Men mer om det sen.. Nu ska jag kolla public enemies och försöka sova i svetten!
Pussohejjs


alla bilder finns på Facebook, så mormor t.ex du får be mamma skicka några till dig :)<3

Kommentarer
Postat av: Frida

HAllå tjejen! Har du det bra? Du lär ju inte vara brun och fin när du kommer hem, neeeej inte alllls ;)Är det den 24e? Tänkte bara boka upp dig för den 24 spril, då det är vaffanculo igen och dags att röjja ass!

Kram

2010-02-07 @ 15:10:16
URL: http://friiidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0