vad i helvete??

Kvällen/natten blev hur bra och hur kass som helst! jävla berg-och-dalbana.
Först personalfest och provsmakning på nya menyn, vääldigt trevligt! Låten Barbra Streisand spelades typ 30 ggr under bara kvällen igår och jag skojjar inte! Uoooo det bara bubblar upp ilska i mig när jag hör den nu, hemska människor att förstöra den redan!

Beachparty sen då, skulle va "the party of the year" men det börja spöregna och idioterna hade inte vattentät utrustning! Sen hände det massa dåliga saker efter det som jag kan ta sen. nu måste jag duscha och käka.


Kolla in Erikas blogg också: erikasson.blogg.se  tror hon uppdaterar liite bättre än mig :P

So long 

Kommentarer
Postat av: emma

sandriii!! jag lovar dig att barbra spelades minst lika mkt när jag var i thailand.. :P men hörrö allt verkar ju asbra men nu gör du mig lite orolig, updatera snaaart igen!

2010-12-12 @ 10:01:26
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0