Personligheter

Idag har jag och Erika legat och stekt på stranden halva dan. hur skönt som helst! Inte mycket som kan tynga ner en där, Solen gör mig lycklig! :)

Stängde runt 1 igår så då traska vi neråt till Nature Bar som hade fest. Väldigt trevligt var det :)

Det har varit lite sådär de senaste dagarna. Konstig stämning bland oss. Hoppas dock att det blir bra snart igen, jag vill ju verkligen det här!

Pratade med farfar för en stund sen också. Min mysgubbe är han. Dom kanske skulle upp till Rayong igen snart, då blir det närmre mig! Då kanske man kan ta en dag och åka dit sen när man blir ledig. :)

Uppdateringar från er där hemma vill jag ha tack! Och mamma svara på mitt mail snarast så jag får höra lite ifrån dig kvinna! :P

Nä nu är det snart dags för jobb igen så bäst att göra sig iordning lite granna.

Ciao


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaaaa gumman, förlåt ! Skrev lite till dej på facebook nyss. Men skriver mer snart igen. Vi har haft mysig lilljul hemma ikväll. Vi saknade dej <3 pussss

2010-12-20 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0